Every Breath You Take

Every breath you take
你的每一口氣息

And every move you make
你的一舉一動

Every bond you break
你的每一段關係

I'll be watching you
我都注視著你


Every single day
每一天

And every word I say
我說過的每一句話

Every game I play
我玩過的每一場遊戲

Every night I stay
我流連的每一晚

You'll be watching me
你都注視著我


Oh, can't you see you belong to me?
難道你不明白你屬於我

How my poor heart aches
我的心有多麼地痛

With every step you take?
伴著你的每一步


Every move you make
你的一舉一動

Every move I make
我的一舉一動

Every vow you break
你打破的每一則誓言

Every vow I break
我打破的每一則誓言

Every smilе I fake
我假裝的每

Every claim I stake
我說出的每一句話

You'll be watching me
你都注視著我


Since you've gone, I've been lost without a trace
自從你走了  我便迷失方向

I dream at night, I can only see your face
在我的夢中  只能看見你的臉

I look around, but it's you I can't replace
左右盼望  卻找不到人替代你

I feel so cold, and I long for your embrace
天寒地凍  我渴望你的懷抱

I keep crying baby, baby, please
我不停哭泣  寶貝  寶貝  拜託你


I'll be watching you
我都注視著你

Every breath I take
我的每一口氣息

Every move I make
我的一舉一動

Every bond I break
我的每一段關係

Every step I take
我的每一步

Every single day
每一天

Every game I play
我玩過的每一場遊戲

Every night I stay
我流連的每一晚

Every single day
每一天

Every word I say
我說過的每一句話

Every game I play
我玩過的每一場遊戲

You'll be watching me
你都注視著我


Bastards
混蛋

»

Every Breath You Take from Lucifer

Featuring Debbie Gibson & Tom Ellis
Produced by Ben Decter & Jeff Russo


[中英文歌詞]