My Wish

Why did you just smile to smooth things over
為何你只是將事情一笑帶過

When nothing is alright to just move on her
在一切都不好的時候朝她走去

Apology is paid
道過歉了

It's not about your play
無關你的花招

It ain't a couple things
那不算些什麼

It ain't a couple things
那不算些什麼


What's the point of being honest if ever
很少誠實的話那為何還要誠實

The meaning of the truth is changing color
真相的定義正在改變

I may not be so humble
我或許沒那麼謙虛

I'm difficult to handle
我不好應付

But I'm still insulted by anything that you would call insane
但是我仍因為任何你稱之瘋狂的事物所冒犯


Elimination no more lies
終結  不再有謊言

My wish is my command and you see me overcome it
我的願望是我的請求  你將看到我克服

All denials now I'm living
所有的拒絕  現在我還活著

Elimination of lies
謊言的終結

»

My Wish from 全裸監督

Produced by Taisei Iwasaki


[中英文歌詞]