worship

I could hold my breath but
我是能屏住呼吸但

I would not need the air so
我也不需要氧氣所以

I could keep my head down
我能不抬頭換氣

I would not take the limits
極限什麼的我不接受

I could live on the edge
我能活在極端峭壁

The edge with you
和你一起


And I will drive on the highway
我開上高速公路

And I will turn off my headlights
關上我的大燈

I will swallow the moment
我將大口品嘗片刻時光

And it could just be alright
可能什麼危險也沒發生

But where would
但我們是打算

Where would we go?
我們是打算去哪?


Maybe in another
或許在另一段

Maybe in another life
或許在另一段人生


Cause heaven won't help me
因為天堂拯救不了我

Devil won't take me
惡魔帶不上我

Nothing feels better than you
沒人能比你令我心安

If angels won't save me
如果天使也救不了我

Maybe just break me
不如直接將我擊潰

Cause nothing feels better than you
因為沒人能比你令我心安

Yeah you
對  你

Yeah you
對  你

Yeah let me worship you
對  讓我寵愛你

Yeah you
對  你

Yeah you
對  你

Yeah let me worship you
對  讓我寵愛你


I can't see through the landscape
我無法望穿地貌

Will we ever find our way?
是否能找到我們的路?

Will you lead?
你是否領著我?

Will I follow?
我是否伴著你?

Will I drown in the sorrow
我是否沉溺於哀愁之中

Of leaving all of this behind?
或者將其置之腦後?


Maybe in another
或許在另一段

Maybe in another life
或許在另一段人生

Maybe in another
或許在另一段

Maybe in another life
或許在另一段人生


Cause heaven won't help me
因為天堂拯救不了我

Devil won't take me
惡魔帶不上我

Nothing feels better than you
沒人能比你令我心安

If angels won't save me
如果天使也救不了我

Maybe just break me
不如直接將我擊潰

Cause nothing feels better than you
因為沒人能比你令我心安

Yeah you
對  你

Yeah you
對  你

Yeah let me worship you
對  讓我寵愛你

Yeah you
對  你

Yeah you
對  你

Yeah let me worship you
對  讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你


Cause heaven won't help me
因為天堂拯救不了我

Devil won't take me
惡魔帶不上我

Nothing feels better than you
沒人能比你令我心安

If angels won't save me
如果天使也救不了我

Maybe just break me
不如直接將我擊潰

Cause nothing feels better than you
因為沒人能比你令我心安

Yeah you
對  你

Yeah you
對  你

Yeah let me worship you
對  讓我寵愛你

Yeah you
對  你

Yeah you
對  你

Yeah let me worship you
對  讓我寵愛你

Let me worship you
讓我寵愛你

»

worship from Lucifer

Featuring LACES


[中英文歌詞]