Death

I love the feeling when we lift off
我愛我們飛向天空時的感覺

Watching the world so small below
俯看底下如此渺小的世界

I love the dreaming when I think of
我愛隨興地作夢

The safety in the clouds out my window
我窗外雲朵中的安全感


I wonder what keeps us so high up
我好奇是什麼令我們保持亢奮

Could there be a love beneath these wings?
在這些翅膀底下是否能找到愛

If we suddenly fall should I scream out
如果突然墜落我是否該放聲大叫

Or keep very quite and cling to my mouth?
還是默不吭聲、絕不開口


As I'm crying, so frightened of dying
害怕死亡的當下  我正哭著

Relax, yes, I'm trying
放輕鬆  好  我正在嘗試

This fear's got a hold on me
這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我


I love the quite of the night time
我愛夜晚的寧靜

When the sun is drowning in the deathly sea
太陽沒入失去生氣之大海的時候

I can feel my heart beating as I speed from
我能透過加速感受到心臟股動

The sense of time catching up with me
時間的流逝感追趕著我


The sky set out like a pathway
天空延伸有如一條小徑

But who decides which route we take
但是有誰能決定我們的路

As people drift into a dream world
當人們游移至夢中世界

I close my eyes as my hands shake
我在雙手發抖時閉上眼睛


And when I see a new day
當我迎接新的一天

Who's driving this anyway
不管是誰催促著我

I picture my own grave 'cause fear's got a hold on me
我構想著自己的墓地  因為恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我


Floating neither up or down
載浮載沉

I wonder when I'll hit the ground
納悶何時我將墜落至地

Well, the earth beneath my body shake
身下的地球震動

And cast your sleeping hearts awake
叫醒你沉眠的內心


Could it tremble stars from moon light skies?
是否能撼動月夜中的眾星

Could it drag a tear from your cold eyes?
是否能令你冰冷的眼眸落下淚滴

I live on the right side, I sleep on the left
我活在右方  睡在左方

That's why everything's gotta be love or death
這正是為何一切不是愛就是死亡


Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我


Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我


Yes, this fear's got a hold on me
是的  這股恐懼拽住了我

»

Death from SEX EDUCATION 性愛自修室

Featuring White Lies
Produced by Denis Leary


[中英文歌詞]