Snakes

Know you got my blood running
知道是你令我血液奔騰

Turn the heat to six hundred
熱度飆升至六百

Wish I could knock your skull in
多希望我能痛扁你一頓

But I'm rising above it
但我早已不在乎

Know you'll crash it and burn it
知道你會搞砸燒毀一切

God knows you didn't earn it
神也知道你不值得

My friend karma's a bitch
我朋友「報應」是婊子

She's got some lessons you'll learn 'em
她有些道理要你學學


Now we're enemies
現在我們是敵人

You're a snake you're a snake
你狡詐如蛇  你狡詐如蛇

I can see it in your face
我從你的臉看得出端倪


Ahh, do you feel no shame?
難道你一點也不羞愧嗎

Ahh, can't you see my rage?
難道你看不出我的憤怒嗎

You're a snake you're a snake
你狡詐如蛇  你狡詐如蛇

just like a spitting image
根本一模一樣

Fate, how's it taste?
命運  嘗起來如何

It's your own medicine
這是你自作自受

Make no mistakes, got 2020 vision
完全零失誤  完美的好視力

If I see your face, don't think I'm forgiving
倘若看到你的臉  不認為我能忍住


It's time we had a discussion
是時候我們來談談

'Bout your sorry production
你那抱歉的生產力

Mask your shade and corruption
只忙著掩蓋你的陰沉腐敗

Grinning teeth lack seduction
齜牙裂嘴毫無吸引力

Know the crime you committed
知道你幹的骯髒事

I forget not forgive it
我選擇忘記而不是原諒

Don't you dare get it twisted
別敢給我扭曲真相

I'm nice but I can get wicked
我人好但也能耍狠


Now we're enemies
現在我們是敵人


Ahh, do you feel no shame?
難道你一點也不羞愧嗎

Ahh, can't you see my rage?
難道你看不出我的憤怒嗎

You're a snake you're a snake
你狡詐如蛇  你狡詐如蛇

just like a spitting image
根本一模一樣

Fate, how's it taste?
命運  嘗起來如何

It's your own medicine
這是你自作自受

Make no mistakes, got 2020 vision
完全零失誤  完美的好視力

If I see your face, don't think I'm forgiving
倘若看到你的臉  不認為我能忍住

You're a snake you're a snake
你狡詐如蛇  你狡詐如蛇

I can see it in your face
我從你的臉看得出端倪

You're a snake you're a snake
你狡詐如蛇  你狡詐如蛇

I can see it in your face
我從你的臉看得出端倪

You're a snake you're a snake
你狡詐如蛇  你狡詐如蛇

I can see it in your face
我從你的臉看得出端倪

You're a snake you're a snake
你狡詐如蛇  你狡詐如蛇

I can see it in your face
我從你的臉看得出端倪

»

Snake from Arcane 奧術

Featuring PVRIS & MIYAVI


[中英文歌詞]